پمپ طبقاتی سانتریفیوژ ۱۳۲ کیلو واتی سد کارون ۳ تعمیر شد

مدیر تعمیر و نگهداری کارگاه پمپ و دیزل ژنراتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیر پمپ طبقاتی سانتریفیوژ ۱۳۲ کیلو واتی سد و نیروگاه کارون ۳ توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل خبر داد. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق […]

مدیر تعمیر و نگهداری کارگاه پمپ و دیزل ژنراتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیر پمپ طبقاتی سانتریفیوژ ۱۳۲ کیلو واتی سد و نیروگاه کارون ۳ توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان  ابراهیم کاهکش گفت: پمپ طبقاتی سانتریفیوژ با توان ۱۳۲ کیلو وات این نیروگاه به دلیل نقص فنی از سرویس خارج بوده که پس از انتقال به کارگاه مرکزی نسبت به بررسی و عیب یابی اقدام و سپس عملیات دمونتاژ بر روی آن آغاز گردید.

وی افزود: پس از بررسی های به عمل آمده و خرید متریال لازم، عملیات مونتاژ شامل بالانس محور و همچنین پره ها با موفقیت انجام و پس از آن تست تر، با استفاده از چاهک تست مطابق نمودار کارکرد پمپ با حضور نمایندگان کارفرما شرکت تولید و بهره برداری نیروگاه سد کارون ۳ انجام گردید.

ابراهیم کاهکش عنوان کرد: طی این پروسه نسبت به تعمیرات اساسی ۲ دستگاه الکتروفن مکنده با توان های ۲ و ۴ کیلو وات اقدام که طی همین عملیات، تست و تحویل نمایندگان کارفرما گردید.

وی در پایان یادآور شد: کارگاه مرکزی تعمیرات الکترو پمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیرات، با بهره گیری از کارکنان متخصص و مجرب توانایی ارائه خدمات تعمیراتی، سرویس و نگهداری انواع الکترو پمپ ها و همچنین طراحی، تهیه، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب را در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه تا توان ۵۰۰ کیلو وات دارا می باشد.