تقدیر از همراهی و همکاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی

پشتیبانی از برنامه های ملی و مذهبی و امداد رسانی به مناطق زلزله زده

تقدیر از همراهی و همکاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در پشتیبانی از برنامه های ملی و مذهبی و امداد رسانی به مناطق زلزله زده.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در پشتیبانی از اجرای برنامه های ملی و مذهبی و همچنین امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:

به پاس خدمات و حمایت های ارزشمندتان در پشتیبانی اجرای برنامه های ملی و مذهبی شهرستان ، در امر امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده و همچنین یاری رسانی به خانواده های نیازمند این لوح سپاس را محضر ارزشمندتان تقدیم می نماییم و از مساعی خالصانه و دلسوزانه جنابعالی صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری را بیش از پیش خواستاریم .

تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به خاطر حمایت در اجرای برنامه های ملی و مذهبی

شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با تلاش های بی وقفه و تعهد بالا، به پشتوانه روابط عمومی بسیار قوی توانسته است نقش مهمی در اجرای برنامه های ملی و مذهبی شهرستان داشته باشد. این شرکت با ارائه خدمات به مردم شهرستان و بازسازی مناطق زلزله زده، نشان داده است که به اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با رهبری قوی و بصیرت، تمامی سرمایه ها را در جهت اجرای برنامه های مذهبی و ملی و بازسازی مناطق زلزله زده به کار برده است. بنابراین، تقدیر و تشکر از وی به عنوان نماینده مجلس، فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی برای حمایت های ارزشمندشان از این شرکت ضروری بوده است.

تقدیر از مساعی خالصانه و دلسوزانه در امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده

یکی از موضوعات مهم که در این پیام تقدیر و تشکر مورد تاکید قرار گرفته است، امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده است. با توجه به بزرگی و تلخی اثرات زلزله در شهرستان خوی، خدمات امداد رسانی و بازسازی به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان انجام شده است. مدیرعامل این شرکت با تقدیر از زحمات و تلاش های مستمر کادر و کارکنان خود، بهره گیری از تخصص و تجربه های آنان را نمونه بارزی از اهمیت اهداف ملی و انسانی دانسته است. این مدیرعامل با توانمندی و پشتکار خود، تمام تلاش خود را برای بازسازی مناطق زلزله زده و رفع مشکلات مردم شهرستان خوی انجام داده است.

تقدیر و تشکر از یاری رسانی به خانواده های نیازمند

در پیام تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، یاری رسانی به خانواده های نیازمند نیز به عنوان یک موضوع مهم مورد تاکید قرار گرفته است. شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با ارائه خدمات و کمک های مالی و غیر مالی به خانواده های نیازمند، به نحو یکه و مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی در شهرستان موثر بوده است. مدیرعامل این شرکت با تقدیر از تلاش و همکاری مستمر کادر و کارکنان خود در این زمینه، نشان داده است که نیازمندی های اجتماعی نیز از اولویت های اصلی او محسوب می شود. این تلاش ها و تحقق اهداف انسانی و اجتماعی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نشان از تعهد و پیروی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

آرزوی توفیق روز افزون در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

در انتهای پیام تقدیر و تشکر، آرزوی توفیق روز افزون در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و مجموعه کارکنان این شرکت قرار دارد. این آرزو نشان از تقدیر و قدردانی نه تنها از زحمات گذشته، بلکه از استمرار تلاش ها و پیروی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امیدواریم که با تلاش و همت بالا، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بتواند در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت زعامت مقام معظم رهبری موفقیت های بزرگی را تجربه کند.