پروژه های برقرسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهرستان کنگان  افتتاح شد

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه های  برقرسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال در آیینی با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار، معاونین استاندار ، فرماندار ، نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و مسئولین شهرستانی کنگان  افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های برق رسانی شهرستان کنگان با تبریک دهه مبارک  فجر اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی صنعت برق نیز به عنوان یکی از پیش‌نیازهای توسعه، در کنار پروژه‌های عمرانی فعالیت‌های  ارزشمندی را در حوزه برق رسانی محقق کرده است.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به هوشمند سازی و نصب بیش از  ۱۵هزار کنتور هوشمند در بخش‌های اداری، صنعتی و کشاورزی،  خانگی و تجاری، اشاره کرد.

حشمتی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعه حضوری ۴۰ خدمت موردنیاز مشترکان را بصورت غیرحضوری ارائه کرده است.

وی افزود: این شرکت در سال گذشته شبکه فرسوده برق ۳۶ روستا و در سال جاری نیز شبکه فرسوده ۱۱۲ روستا را  بصورت روستا محور در قالب طرح بهارستان نوسازی کرده است.

 

وی عنوان کرد:در بخش مقاوم سازی نیز با توجه به فرسودگی بالای شبکه ۲ هزار و ۵۰۰ اصله پایه برق تعویض شد و در ادامه نیز ۱۰ هزار پایه به صورت تدریجی نوسازی می‌شود.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل  شرکت توزیع نبروی برق استان بوشهر گفت: در حوزه تبدیل سیم فرسوده نیز بیش از ۵۰ درصد از شبکه  به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که علاوه بر نوساری شبکه منجر به پیشگیری از سرقت شبکه می‌شود.

وی اظهار کرد: برای سال جاری تبدیل ۷۰۰ کیلومتر شبکه برنامه ریزی شد که انشالله تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

حشمتی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در تعامل سازنده با شرکت آبفا پروژه برق رسانی به ۵ آب شیرین کن شاخص استان را به سرانجام رسانده است .

وی عنوان کرد: همچنین در راستای تامین برق واحدهای مسکن مهر ۱۴۰ میلیارد ریال شبکه برق رسانی در شهرهای بوشهر، برازجان و عالیشهر انجام شده است.

حشمتی گفت ؛ در شهرستان کنگان نیز بالغ بر ۴۲۲/۵ میلیارد ریال پروژه افتتاحی در دهه فجر تقدیم مردم شریف شهرستان گردید از جمله پروژه های شاخص برقرسانی به مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک و پروژه ۸۲ واحدی مسکن ملی است که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح گردید .

وی بیان کرد ؛ سهم شهرستان کنگان در پروژه هایی که آغاز عملیات اجرایی آن شروع و تا تابستان سال آتی به بهره برداری خواهند رسید با حجم اعتباری ۹۹ میلیارد ریال می باشد.