پروژه محرومیت‌ زدایی جم افتتاح شد

پروژه محرومیت‌زدایی ایستگاه پمپاژ آب در شهرستان جم افتتاح شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، آیین افتتاحیه پروژه محرومیت‌ زدایی جم و اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب روستای ستوده ها (از توابع روستای  بابامبارکی) با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

سردار علی رزمجو در این آیین با اشاره به یکی از اهداف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به نقاط محروم از اهداف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرخاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه که به همت سازمان بسیج سازندگی شهرستان جم انجام شد انتظار می‌رود مناطق هدف این پروژه هرچه زودتر از نعمت آب برخوردار شوند.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم در استان بوشهر افتتاح پروژه محرومیت‌ زدایی جم پس از ۱۵ سال می باشد.

وی ادامه داد: با وارد مدار شدن فاز نخست پروژه آبرسانی سیراف – جم و تامین ۱۰ هزار مترمکعب آب ۵۰ درصد جمعیت شهر جم و شهرکهای تابعه از آب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

عالی تصریح کرد:  بر اساس تفاهم نامه اول و دوم طرح جهاد آبرسانی بین وزارت نیرو و سپاه، آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستا استان بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شده است