پروژه خط انتقال برق پروژه آبرسانی سیراف – جم سرعت گرفت

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پروژه احداث خط انتقال برق ۳۳ کیلوولتی آبرسانی سیراف - جم با همراهی مسئولان استانی برای رفع معارضان سرعت گرفته و اکنون پیشرفت پروژه به ۷۵درصد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در بازدید حجت الاسلام موسی احمدی نماینده محترم مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیر عامل شرکت آبفا استان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس از پروژه احداث خط انتقال برق پروژه آبرسانی سیراف – جم اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بیش از یکهزار و سیصد میلیارد ریال در بخش خط انتقال برق اجرایی شده که با تمهیدات پیش‌بینی شده انشالله در بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: احداث و تکمیل ۱۴۴ دستگاه دکل مشبک و تلسکوپی، شبکه انتقال هوایی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول ۳۴ کیلومتر و شبکه زمینی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین بخش‌های این پروژه است.
حشمتی افزود: این پروژه تامین برق به میزان ۲۰مگاوات جهت آب شیرین کن و ۶ ایستگاه تقویت فشار بین راهی را از ایستگاه برق پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در فاز ۲۴ _۲۲ تامین خواهد کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت انکار ناپذیر پروژه آبرسانی سیراف-جم احداث خط انتقال برق این پروژه از شهریور ماه در دستور کار جدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قرار گرفته و با سرعت مطابق برنامه در حال اجرا است.
حشمتی تصریح کرد: در این راستا از تلاش‌های استاندار جهادی استان، پیگیری های شبانه روزی نماینده محترم مردم در جنوب استان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، همه همکاران شرکت توزیع نیروی برق و پیمانکاران پروژه، جهت شتاب بخشی به پروژه کمال قدردانی را داریم.