پروژه خط انتقال آب شهر دره شهر افتتاح شد

به مناسب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه خط انتقال آب شهر دره شهر بطول 2 کیلومتر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ به مناسب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پروژه خط انتقال آب شهر دره شهر با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار دره شهر، مدیرعامل آبفای استان و جمعی از مدیران محلی بطول ۲ کیلومتر افتتاح شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام ضمن تبریک دهه مبارک فجر، از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ طرح توسط آبفای ایلام خبر داد و گفت : اعتبار هزینه شده برای افتتاح و طرح‌‌‌های کلنگ‌‌‌زنی شده برابر ۵۵۳ میلیارد ریال است.
دکتر نوراله تیموری افزود : برای اجرای بخشی از خط انتقال آب شهر دره شهر به طول ۲۰۰۰ متر اعتباری بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد ریال هزینه شده است .
وی اظهار داشت : امیدواریم در بحث خدمت به مردم بتوانیم آنچه که بایسته و شایسته این مردم است را انجام دهیم .
مدیرعامل آبفای استان با اشاره به اقدامات این شرکت طی ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد : در این مدت۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار گرفته اند که از ۲۱۰ هزار مشترک آب در استان، ۱۵۲ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار مشترک روستایی تشکیل می دهد و در این راستا جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده ایم .
لازم به ذکر است در این مراسم حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه آبفای استان گفت : یکی از محورهای اساسی اهمیت و ضرورت خدمت به مردم نوع تعامل میان دولتمردان و ملت است که خدمت رسانی مسئولان و کارگزاران به ملت، و در مقابل، حمایت های ملت از سیاست های دولت تبلور حقیقی این تعامل است.
وی تاکید کرد : دلسوزی و احساس مسئولیت از سوی مسئولین، مسرت و احساس رضایت در مردم پدید می آورد.