پروژه جهادی بهبود روشنایی معابر در بوشهر به اجرا درآمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پروژه جهادی بهبود روشنایی معابر شهر بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اخیراً با اجرای یک پروژه بهبود روشنایی معابر، به نظم و کیفیت خدمات خود افزوده است. طبق گزارشات، تیم‌های جهادی با حضور ۴۰ نفر نیروی عملیاتی و بهره‌گیری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سبک و سنگین این پروژه را با موفقیت اجرا کرده‌اند.

با همت و تلاشی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، این عملیات به خوبی به اجرا درآمده است. برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای تعویض و تعمیر در ۳۰۰ نقطه مختلف در مناطق مختلف شهر بود، که به عنوان یکی از اهداف اصلی این پروژه در نظر گرفته شده است.

چند گروه عملیاتی و هفت دستگاه خودرو سنگین بالابر و ۱۰ دستگاه خودرو سبک نیز در اجرای این عملیات مشارکت داشتند. نتیجه تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه تیم‌های جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، عبور بدون خاموشی از تابستان شد که به صورت واقعی نماد اراده و تعهد این شرکت به ارائه خدمات بی منت به جامعه استان است.

حشمتی، ریاست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، خبر ادامه این پروژه جهادی را در تمام شهرستان‌ها تا پایان سال برنامه‌ریزی نموده است. این پروژه الگویی عالی است که به جهت بهبود روشنایی و ارتقاء خدمات، به صورت همگانی در سراسر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد. این کار نشان از اهمیت موضوع و تعهد و اراده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به ارائه خدمات بهتر به مردم استان است.