پروژه توسعه و بهینه سازی شبکه توزیع برق خیابان ساحلی شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: پروژه توسعه و بهسازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف خیابان ساحلی این شهرستان، با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمد. جمال فرخ زاده بیان داشت: توسعه شبکه، افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق رسانی، کاهش تلفات انرژی الکتریکی با کم کردن طول شبکه فشارضعیف و […]

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: پروژه توسعه و بهسازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف خیابان ساحلی این شهرستان، با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمد.

جمال فرخ زاده بیان داشت: توسعه شبکه، افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق رسانی، کاهش تلفات انرژی الکتریکی با کم کردن طول شبکه فشارضعیف و رفع افت ولتاژ تحویلی به مشترکان، از اهداف این پروژه به شمار می رود.

وی با اشاره به این که عملیات نصب ایستگاه هوایی توزیع برق این خیابان با قدرت ۱۶۰ کیلوولت آمپر به انجام رسیده افزود: اجرای خط ۲۰ کیلوولت هوایی، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی با تبدیل به کابل خودنگهدار، احداث چهار سرخط فشارضعیف از پست منصوبه و نصب شش اصله پایه بتونی، از جمله اقدامات صورت پذیرفته در این پروژه عمرانی برق رسانی محسوب می شود.