پروژه تزریق تماسی اطراف شیر پروانه ای واحد ۶ سد شهید عباسپور

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از انجام موفقیت آمیز تزریق تماسی اطراف شیر پروانه ای واحد ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت ” افشین قلی پور” با اعلام این خبر گفت : پس از تشکیل […]

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از انجام موفقیت آمیز تزریق تماسی اطراف شیر پروانه ای واحد ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ” افشین قلی پور” با اعلام این خبر گفت : پس از تشکیل لایه های کلسیتی بر روی بتن وسازه اطراف آبرسان و همچنین اکسید شدن تجهیزات فلزی با افزایش رطوبت و پایین آمدن عمر مفید آنها ، پروژه تزریق تماسی اطراف شیرپروانه ای با هدف کاهش نشتی ها در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : پروژه در دوشیف کاری با سه دستگاه حفاری (DS-50،XY-1،Pixie) به تعداد ۶۸ گمانه به قطرmm 76 با عمقی بالغ بر m 1200 که شامل :افزایش قطر(ازmm 76بهmm86)،خارج کردن لوله های PVC،ژئوتکستایل،رسوب زدایی ،Reaflushing،آب بندی،اندازه گیری دبی و تراز قبل و بعد از احیاء و همچنین اتیکت گذاری بر روی گمانه ها انجام شد .

قلی پور در پایان اظهار داشت : این پروژه با تلاش و همت نیروهای مجرب امور تعمیرات و نگهداری بدنه سد و نیروگاه،دفتر فنی عمران و همچنین دستگاه نظارت شرکت تولید سد و نیروگاه شهید عباسپور و مشاور(شرکت مشانیر) با موفقیت به پایان رسید.