در هشتمين روز از دهه فجر:

 پروژه تامین آب شرب پایدار چهار روستای اسدآباد با اعتبار ۵۳۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

در آيين افتتاح پروژه خط انتقال آب شرب مجتمع صادق آباد مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: دهه فجر امسال با اجراي خط انتقال آب شرب مجتمع صادق‌آباد، هزار و ۷۰۰ نفر اهالي چهار روستاي اسدآباد از نعمت آب شرب پايدار بهره‌مند شدند.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، روز گذشته در هشتمین روز از دهه فجر و در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان اسدآباد پروژه عمرانی خط انتقال آب شرب مجتمع صادق‌آباد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد در آئین بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: با توجه مشکلات متعدد در خط انتقال قبلی و شکستگی‌های مکرر ، با ممیزی مجدد خط انتقال اجرای پروژه مجتمع صادق‌آباد در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت تا قطعی‌های مقطعی آب در چهار روستا به حداقل برسد.
علی‌ اکبر رحمانی با بیان اینکه در اجرای این خط انتقال آب شرب ۱.۲ کیلومتر خط لوله پلی‌اتیلن به قطر ۱۶۰میلیمتر انجام شد گفت: تعویض تمام متعلقات سر چاهی و نصب شیر هوا در خط نیز اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه شرکت آبفای استان همدان برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۳۵ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه کرد خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه یک هزار و ۷۰۰ نفر از اهالی روستاهای کوانج، سیردره، پیریوسف و صادق آباد از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با تاکید به اینکه سعی کردیم دغدغه اهالی چهار روستای بخش پیرسلمان اسدآباد را نسبت به تامین آب شرب پایدار رفع کنیم و این پروژه برای دهه فجر آماده شد عنوان کرد: قدردان همراهی نماینده محترم شهرستان، بخشدار بخش پیرسلمان، دهیاران این روستاها و نیز کشاورزان مسیر اجرای خط هستیم.
حسینعلی شرکایی؛ سرپرست فرمانداری اسدآباد نیز با اشاره به شعار هشتمین روز دهه فجر؛ آبرسانی به روستاها را یکی از برکات انقلاب خواند و از زحمات مجموعه شرکت آبفا تقدیر و تشکر نمود.
وی بیان کرد: جمعیت مناطق روستایی به عنوان جمعیت مولد کشور، در رشد و تعالی ایران اسلامی اهمیت بسزایی دارند و از این رو همواره مورد توجه ارکان مختلف نظام هستند.