پروژه برق رسانی شهرستان جم به بهره برداری رسید

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه برق رسانی شهرستان جم با اعتبار ۱۲۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این آیین با تبریک چهل وچهارمین سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان جم با حضور معاون عمرانی استاندار ، فرماندار ، نماینده مردم شریف دیر ، کنگان ، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان جم اظهار کرد: پروژه های افتتاحی شهرستان  در حوزه برق شامل نیرورسانی، توسعه، بازسازی و بهینه سازی شامل تهیه و تأمین مصالح، حمل، ساخت، نصب و احداث شبکه است.

وی بیان کرد: پروژه تأسیسات جهت پروژه نصب لوازم اندازه گیری شهرک پردیس جم، برقرسانی و توسعه روستایی جم و بهسازی شبکه برق داخل روستا از دیگر پروژه های افتتاح برق شهرستان جم به شمار می رود.

حشمتی یادآور شد: همزمان با دهه مبارک  فجر امسال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۲  پروژه برق رسانی با بیش از چهار هزار میلیارد ریال محقق شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع پروژه های یاد شده ۱۴  پروژه در شهرستان های ۱۰  گانه استان با اعتبار سه هزار و ۲۲۵  میلیارد و ۹۲۰  میلیون به بهره برداری می رسند.

حشمتی ادامه داد: در بین پروژه های افتتاح شاخص ترین آن پروژه برق رسانی به خط انتقال سیراف – جم است که با اعتبار  یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: با توجه به کاهش دما و برودت هوا در عمده استان های کشور و نیاز مبرم به تامین انرژی برای بخش های خانگی، اداری و صنعتی انتظار است در مصرف بهینه حامل های انرژی اهتمام جدی صورت گیرد.

حشمتی افزود: عمده نیروگاه های تولید برق گازی هستند که با هدف تامین گاز پایدار هم وطنان باید در مصرف برق نهایت صرفه جویی صورت گیرد تا نیروگاه های گازی تولید برق نیاز به گاز بیشتر از وضعیت عادی نداشته باشند.

وی ادامه داد: با وظیفه شناسی و درک مشترکان فهیم هم استانی که منجر به عبور موفق استان بوشهر از پیک بار تابستان شده بدون شک این مهم برای گذر موفق از فصل زمستان نیز قابل تحقق است.