پروژه برق‌رسانی فاز ۸ گلشهر به بهره‌برداری رسید

آیین تودیع و معارفه مدیر امور برق گلشهر زنجان با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار و جواد حسنی به عنوان مدیر جدید امور برق گلشهر جایگزین کریم نصیری‌مقدم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در این آیین پیام جوادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به این‌که امور برق گلشهر یکی از بزرگترین امورهای برق در سطح استان است گفت: با توجه به قرار گرفتن چندین شهرک اقماری در حوزه مدیریت برق گلشهر و گسترده‌گی این امور خوشبختانه فعالیت‌های بسیار شاخصی در این حوزه در چند سال اخیر انجام شده که برق‌رسانی به فازهای ۷ و ۸ شهرک گلشهر از مهمترین دستآوردهای این امور در یک‌سال اخیر است.

در این آیین کریم نصیری مقدم، مدیرامور برق گلشهر نیز با تجلیل از تلاش همکاران مجموعه برق گلشهر برق‌رسانی به فازهای ۷ و ۸ گلشهر را که از سال ۹۱ به سبب مشکلات عدیده نیمه‌تمام مانده بود گفت: پروژه برق‌رسانی به فاز ۷ این شهرک تیرماه امسال به بهره‌برداری رسید و فاز ۸ نیز هم‌اکنون برای ارائه برق به شهروندان آماده بهره‌برداری است.

کریم نصیری‌مقدم با اعلام این‌که پروژه تامین برق فاز ۸ گلشهر با اعتباری بالغ ۳۳ میلیارد ریال به سرانجام رسیده است گفت: با توجه به وسعت بالای این شهرک پروژه‌های برق‌رسانی در فازهای مختلف انجام شده بود و خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران واحدهای مختلف توزیع برق استان زنجان و امور برق گلشهر، فاز هشتم  بزرگترین شهرک اقماری استان نیز برق‌دار شده است.

نصیری‌مقدم با بیان این‌که پروژه برق‌رسانی به فاز ۸ گلشهر در ۵ بخش به‌صورت تجهیز ۵ پست هوایی با ترانسفورماتور ۱۰۰کیلوولت‌آمپر اجرا شده افزود: در این پروژه ۲۱۶۴ متر شبکه فشار متوسط و ۳۱۶۵ متر شبکه فشار ضعیف به صورت زمینی احداث شد.

مدیر سابق امور برق گلشهر، از احداث ۱۵۲۵۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به صورت کابل خودنگهدار در پروژه برق‌رسانی به فاز ۸ گلشهر خبرداد و گفت: برای تامین روشنایی معابر این فاز از شهرک گلشهر ۱۰۷ دستگاه چراغ ۱۰۰وات LED با بازوی ۲ متری و ۳۴۲ دستگاه چراغ ۳۲ وات LED با بازوی ۶۰ سانتیمتری و همچنین ۳۶ دستگاه چراغ ۷۰ وات سدیم با بازوی ۶۰ سانتیمتری نصب و راه‌اندازی شده است.

گفتنی است در این آیین با تجلیل از زحمات کریم نصیری‌مقدم در دوره مدیریت بر امور برق گلشهر، جواد حسنی به عنوان مدیر جدید این امور معرفی شد.