پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار ۷۷۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته ۸ پروژه در شهرها و روستاهای استان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ابوالحسن عالی از افتتاح فاز نخست آب‌شیرین‌کن شماره ۴ بوشهر به ظرفیت ۷ هزار مترمکعب خبر داد و بیان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خط تحت فشار منطقه بسیجیان گناوه تصریح کرد: برای اجرا این طرح ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل مخزن ذخیره آب ۵ هزار مترمکعبی دلوار خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

عالی افتتاح خط انتقال آب بندر رستمی در تنگستان را از دیگر پروژه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اجرا این طرح ۴۲ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی افتتاح مخزن ذخیره آب ۲ هزار مترمکعبی انارستان و تأسیسات جانبی آن در شهرستان جم با ۱۰۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اعلام کرد و خاطر نشان کرد: حفر یک حلقه چاه آب در روستای تنگ زرد دشتستان با اعتبار ۹.۳ میلیارد ریال وارد مدار تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افتتاح ۲ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب در روستاهای چاووشی و گلستان دشتی از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت مخزن ذخیره آب چاووشی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و گلستان با سرمایه گذاری ۱۲.۳ میلیارد ریال احداث شده است

عالی از آغاز ساخت مخزن ۵ هزار مترمکعبی تنگ‌ارم خبر داد و بیان کرد: این مخزن توسط قرارگاه امام حسن مجتبی با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفر چاه های آب شرب و کف شکنی چاه‌ها در هفته دولت افزود: این طرح با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز خط انتقال آب روستای دمیگز شهرستان دیر خاطر نشان کرد: این طرح با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

عالی ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی برازجان و آب شیرین‌کن ۳ هزار و ۷۵۰ متر مکعب دیر را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا آب‌شیرین کن اخند در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار ۷۷۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود

پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار ۷۷۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود