پرداخت خسارت به مشترکان برق در کردستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به مشترکان برق خبر داد. هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از جریان برق به مشترکان خانگی و تجاری استان کردستان پرداخت شده […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به مشترکان برق خبر داد.

هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از جریان برق به مشترکان خانگی و تجاری استان کردستان پرداخت شده است.
وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: حدود چهار میلیارد ریال خسارت نیز در صف پرداخت به مشترکان خانگی و تجاری قرار گرفته است و مابقی نیز توسط شرکت بیمه گر کوثر ( طرف قرارداد شرکت توانیر ) در حال بررسی و تطبیق با ضوابط و دستور العمل های جاری است.
لهونیان در پایان سخنان خود با بیان اینکه شرط پرداخت خسارت به مشترکان این است که حادثه باید در عرصه و اعیان املاک مشترکین خانگی و تجاری روی داده باشد، اضافه کرد: در صورتیکه در اثر جریان برق، خسارت به تجهیزات و وسایل برقی وارد شد، مشترکان می توانند برای دریافت غرامت به سایت شرکت توانیر  bime.tavanir.org.ir  مراجعه کنند.
لازم به ذکر است تا کنون یک هزار و ۳۱۵ مشترک در سامانه پرداخت خسارت ثبت نام کرده اند و بیش از ۵۰ میلیارد ریال خسارات ناشی از جریان برق، به مشترکین کردستانی گزارش شده است.