پانزدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آب منطقه ای

پانزدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آب منطقه ای با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات حوزه مدیرعامل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، سینا روزبهانی دبیر کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آب منطقه ای در پانزدهمین جلسه این کارگروه گفت: اجرای برنامه سازگاری با کم آبی یکی از مهمترین و ضروری ترین برنامه های استان است که مورد اجماع تمام دستگاه های اجرایی است و علی رغم وجود مشکلات، با تلاش و جدیت به نتیجه خواهد رسید و اگر در این زمینه پیگیری های لازم را به عمل آوریم قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

وی بیان کرد: در این جلسه موارد مصوبات مربوط به بخش آب در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی به منظور پیشبرد اهداف برنامه با توجه به مصوبات مجلس مشخص گردید. همچنین در ادامه  جلسه در خصوص پدیده فرونشست در سطح استان و مکاتبات انجام شده بحث گردید. وی ادامه داد: موضوع استفاده غیرمجاز از بندهای آبخیزداری، تهیه گزارش به منظور تفویض اختیار از دستگاه های ملی به کارگروه استانی سازگاری با کم آبی، بررسی تامین آب طرح های صنعتی بزرگ و کاهش مصرف آب فضای سبز از دیگر موضوعاتی بودند که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفتند.