پاسخگویی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در سامانه سامد به مشترکان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در سامانه سامد پاسخگوی مشترکان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم اقدامی مهم جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با دولت است.
وی بیان کرد: سامانه سامد همچنین گامی ارزشمند جهت تحقق دولت الکترونیک و کنارگذاشتن بروکراسی زمانبر اداری برای مردم است‌ که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده صورت گیرد.
حشمتی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همواره در تلاش است تا در قالب ویژه برنامه‌های میز خدمت، ملاقات مردمی و پاسخگویی بر بستر سامانه سامد ارتباطی تنگاتنگ با مشترکان فهیم هم استانی داشته باشد.
وی اظهار کرد: در این ویژه برنامه‌ها همواره راهکارها و پیشنهاداتی سازنده از سوی مشترکان ارائه شده که در پیشبرد اهداف عالیه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نقش شایانی داشته است.
حشمتی ادامه داد: واگذاری انشعاب برق، تقسط بدهی، برق رسانی به مناطق فاقد شبکه و نوسازی شبکه از جمله مطالباتی است که در ارتباط تلفنی با مشترکان بر بستر سامانه سامد مطرح شد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیش از ۸۲ خدمت خود را به صورت الکترونیکی ارائه می‌کند‌ که این مهم گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری مشترکان است.