معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:

٢٢ میلیارد تومان پاداش همکاری در مدیریت مصرف انرژی به صنایع استان قزوین پرداخت شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در راستای تشویق همکاری صنایع در مدیریت مصرف در پیک تابستان مبلغ 22 میلیارد تومان پاداش به 4800 واحد صنعتی استان پرداخت شد.
همایش گذر از پیک بار، ویژه واحدهای صنعتی استان قزوین روز چهارشنبه با حضور عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشتریان، مسعود خواجه وند مدیرعامل شر کت توزیع نیروی برق استان و جمعی از کارشناسان و مدیران واحدهای صنعتی استان در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

سید محمد قافله باشی در این مراسم اظهارداشت: یکی از چالش ها و نگرانی های مسئولان شرکت توزیع برق عبور از پیک تابستان با کمترین خاموشی و آسیب است و در این راستا به همکاری مشترکان صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری نیازمندیم.

وی افزود: مدیران صنعت برق با مشکلات صنایع و تولیدکنندگان آشنا هستند و تلاش می کنند با کمترین خاموشی نسبت به تامین انرژی مورد نیاز واحدها اقدام کنند اما ناترازی و افزایش مصرف موجب شده تا برای عبور از پیک تابستان حتما برنامه ریزی و از واحدهای صنعتی نیز درخواست کنیم تا در این کار مشارکت جدی داشته باشند.

واحدهای صنعتی، کشاورزی و تجاری امسال بایستی ۱۱ هزار مگاوات در مصرف انرژی همکاری کنند

‍با تشکیل کارگروه انرژی‌های نو فرآیند احداث نیروگاههای تجدید پذیر در استان قزوین تسهیل می شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در جلسات متعددی که با نمایندگان واحدهای صنعتی و نیز مدیران سازمان صمت تشکیل شده درخواست کرده ایم وضعیت واحدها را آنها تعیین کرده و میزان همکاری را مشخص کنند تا نتایج بهتری کسب شود.

قافله باشی گفت: چند سالی است در یک حرکت فرهنگی و امضای تفاهم نامه با مدیران صنایع و دادن مشوق و پاداش مالی تلاش کرده ایم تا میزان مصرف انرژی در واحدهای تولیدی کاهش یابد و خوشبختانه همراهی و همکاری تولیدکنندگان با این شرکت بسیار خوب بوده و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی بیان کرد: در سال گذشته سهم صرفه جویی استان ۱۰۰ مگاوات بود که توانستیم ۲۱۰ مگاوات صرفه جویی را با کمک مشترکان صنعتی، کشاورزی و تجاری محقق کنیم و از پیک به خوبی عبور شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اظهارداشت: در سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان پاداش به ۴۸۰۰ واحد صنعتی پرداخت شد و توانستیم با شش هزار واحد تفاهم نامه همکاری امضا کنیم.

قافله باشی گفت: در استان قزوین ۴۹۴۳ مشترک صنعتی داریم و امسال پیش بینی می کنیم ۸ هزار تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف در پیک با مدیران صنایع امضا شود.

۳۰ میلیارد تومان پاداش صنایع همکاری کننده در مدیریت مصرف انرژی

وی اظهارداشت: پاداش پیش بینی شده در سال جاری برای صنایعی که در پیک بار همکاری کنند افزایش یافته و به ۳۰ میلیارد تومان رسیده که امیدواریم این همکاری ها تداوم یابد.

قافله باشی گفت: اعلام تعطیلی واحدهای صنعتی، جابجایی روزهای تعظیل با روز کاری، استفاده از مولدها و ژنراتور در پیک بار و رعایت صرفه جویی ۱۰ درصدی می تواند به عبور از پیک بار در تابستان بسیار کمک کند.

این مسئول اظهارداشت: از صاحبان صنایع بزرگ درخواست می کنیم برای ساخت واحدهای نیروگاهی کوچک و پراکنده و نیروگاه خورشیدی سرمایه گذاری کنند که در این صورت هم برق تولیدی آنها را خریداری کرده و متعهد می شویم به همان میزان تولید نیازهای انرژی برق آنها را تامین کنیم و خاموشی برای واحد آنها نیز اعمال نشود.

در این مراسم از صاحبان ۱۱ شرکت صنعتی و تولیدی که بیشترین همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق استان در مدیریت مصرف در پیک بار داشتند تجلیل شد.