ویژه: سیم و کابل مشهد با قیمت کارخانه ارائه شد

به گزارش نمایندگی سیم و کابل مشهد، به مناسبت افتتاح نمایندگی کابل مشهد در تهران، محصولات تا اطلاع ثانوی با قیمت کارخانه ارائه می‌شوند. این خبر میتواند برای صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، کشاورزی، مخابرات، خودرو و …. خبر مهمی باشد. محصولاتی مانند سیم و کابل افشان یا رشته ای، کابل مخابرات، کابل آلومینیوم، کابل فشار قوی، کابل […]

نمایندگی سیم و کابل مشهد

به گزارش نمایندگی سیم و کابل مشهد، به مناسبت افتتاح نمایندگی کابل مشهد در تهران، محصولات تا اطلاع ثانوی با قیمت کارخانه ارائه می‌شوند. این خبر میتواند برای صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، کشاورزی، مخابرات، خودرو و …. خبر مهمی باشد.

محصولاتی مانند سیم و کابل افشان یا رشته ای، کابل مخابرات، کابل آلومینیوم، کابل فشار قوی، کابل فشار متوسط، کابل ۳.۵ رشته، کابل شبکه، کابل جوش، کابل خودرویی و … در انواع سایز ها به فروش میرسد. این کابل ها دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، استاندارد IEC ، ISIRI، و… است.

برای خرید محصولات سیم و کابل مشهد میتوانید از راه های مختلفی، درخواست خود را ثبت کنید. این راه ها به شرح زیر هستند:

مراجعه حضوری: تهران، لاله زار نو -بعد از منوچهری – نبش مجتمع تجاری البرز ۲۰ – واحد ۱۰۱

تماس با نمایندگی: 

  • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۱۸۶۵۰۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۱۸۰۶
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۱۸۰۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۱۸۰۸

خرید آنلاین: فروشگاه آنلاین سیم و کابل مشهد

به گفته مدیرعامل نمایندگی، کلیه محصولات با ارائه ضمانت اصالت کالا همراه بوده و افراد و شرکت های مربوطه میتوانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. وی افزود: سیم و کابل های ارائه شده میتواند نیاز بخش وسیعی از صنایع مختلف مانند ساختمان سازی و عمران، کارخانه های تولیدی، خودروسازی، کشاورزی و سایر کارخانه جات را برطرف کند.

شرکت صنایع سیم و کابل مشهد از سال ۱۳۷۰ با برخورداری از نیروی متخصص و کارآمد، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز و با پشتکار روز افزون موفق به دریافت مجوز استفاده از علامت استاندارد ملی ایران ISIRI شد. این شرکت در پروژه های بزرگی مانند مترو تهران، پدیده شاندیز، بیمارستان رضوی، برج میلاد و … همکاری داشته است.

کدام شرکت نمایندگی سیم و کابل مشهد را اخذ کرده است؟

شرکت “مدارصاعقه رعد” به عنوان نماینده رسمی سیم و کابل مشهد، محصولات این کمپانی را ارائه می‌کند. برای مشاوره، شرایط فروش و بررسی دقیق تر میتوانید با نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

شرکت مدار صاعقه رعد