ویژه برنامه روزکارگر در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد

به مناسبت روز کارگر همایشی با هدف تکریم و گرامیداشت مقام کارگر با حضور مدیرعامل، معاونین ، کارمندان و کارگران شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان گفت: گرامی داشت روز کارگر یکی از برنامه های مهم در شرکت آب منطقه است و ما علاقمند بوده ­ایم خیلی زود تر مراسم روز کارگر را برگزار کنیم و از تلاشهای همکاران خود تقدیر به عمل بیاوریم ولی متاسفانه این امکان تا امروز فراهم نشد.

جمشید عیدانی ادامه داد: ایام رمضان، فرارسیدن عید فطر و روز معلم از جمله مناسبت هایی هستند که به تازگی پشت سرگذاشته ایم ، ضمن تبریک بابت اعیاد و مناسبت های گذشته بر خودمان لازم می دانیم از همه معلمان زحمتکشی که برای به عرصه رسیدن همه ما تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کنیم چرا که حضور ما در اینجا نتیجه و حاصل زحمات همه این عزیزان است.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر حضور کارگران در مجموعه آب منطقه ای توضیح داد: نیروهای مختلفی در بخش هایی نظیر تعمیرات و نگهداری، حراست، فضای سبز و … با عنوان شغلی کارگر حضور دارند که در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی به انجام ماموریت های خودشان می پردازند درحالی که ممکن است این عزیزان کمتر دیده شوند ولی اهمیت کارشان بسیار بالا و حیاتی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان یادآور شد: مدیریت جدید در شرایطی، از اواخر سال گذشته کار خود را آغاز و مسئولیت را برعهده گرفت که از نظر ذخایر آبی در استان با مشکل مواجه بوده­ایم ولی به حمد الله باران رحمت الهی چنان بر استان نازل شد که شرق تا غرب استان را در بر گرفت و در حال حاضر ما جزو معدود استانهایی در کشور هستیم که سد هایمان در وضعیت آبی مطلوبی هستند و از این لحاظ در کشور رتبه نخست را داریم.

عیدانی ادامه داد: بارندگی های سال گذشته در استان به سمتی پیش رفت که شرایط را در برخی مناطق به حالت بحرانی کشاند و موجب بروز خطرات و خساراتی هم شد ولی خدا را شکر با همکاری و همیاری همه مسئولان در دستگاه های مختلف اجرایی توانستیم این وضعیت بحرانی را با آرامش پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اهمیت تاثیر اعتبارات در پیشبرد اهداف و مسئولیت های شرکت توضیح داد: در خصوص وضع مالی و اعتبارات نیز در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه بودیم ولی به تدریج گشایش های خوبی حاصل شد و توانستیم با کمک و همکاری دوستانمان در مدیریت مالی و برنامه ریزی مسائل مختلف را بخوبی پشت سربگذاریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان تشریح کرد: آب منطقه ای در سال گذشته توانست با همت دوستان و همکاران در جشنواره شهید رجایی امتیاز­های خوبی را کسب کند و امیدواریم این موضوع برای سال جاری هم تداوم داشته باشد . باید توجه داشت که این افتخارات و موفقیت ها به نام شخص خاصی نوشته نمی شود بلکه آثار آن برای شرکت آب منطقه ای هرمزگان باقی خواهد ماند.

عیدانی با اشاره به زحمات و فعالیت های مدیریت عامل قبلی شرکت آب منطقه ای گفت: مدیریت قبلی تلاش های بسیاری در جهت پیشبرد اهداف مجموعه داشته اند که کمال تشکر و قدردانی را داریم و لازم می دانیم از همه عزیزان و بخصوص کارمندان ، کارگران و حتی بازنشتگان زحمتکش تقدیر و تشکر داشته باشم.

در ابتدای این برنامه تعدادی از معاونین شرکت آب منطقه ای به تشریح و بیان عملکرد یک ساله شرکت آب منطقه ای، وظایف وماموریتهای حوزه های تحت مدیریت خود پرداخته و در پایان نیز جمعی از کارگران شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.