در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو؛

تقدیر وزیر نیرو از سه شرکت صنعت برق حرارتی

شرکت‌های مدیریت تولید برق شهید رجایی و تولید نیروی برق کرمان به عنوان شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری معرفی و پروژه ساخت داخل سویلر توربین گازی H۲۵ نیروگاه طرشت به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، با مشارکت وزارت نیرو، شرکت‌های مادرتخصصی صنعت آب و برق و شرکت‌های تابعه، پژوهشگاه نیرو و حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، برق و انرژی، صبح امروز ۲۷ آذرماه با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو آغاز به‌کار کرد.
این جشنواره همزمان با هفته پژوهش به عنوان رویدادی سالانه در جهت ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت مادر تخصصی و زیرمجموعه و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده است.
در مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو، شرکت‌های مدیریت تولید برق شهید رجایی و تولید نیروی برق کرمان به عنوان شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری معرفی و پروژه ساخت داخل سویلر توربین گازی H۲۵ نیروگاه طرشت توسط شرکت تولید نیروی برق تهران به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده انتخاب شد.