واگذاری ۹هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از نزدیک به ۹هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان تاکنون خبر داد. مهندس حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان نزدیک به ۷۶۸هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی از واگذاری بیش از نزدیک به ۹هزار انشعاب برق به متقاضیان جدید این استان تاکنون خبر داد.
مهندس حسین شمسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکین برق استان نزدیک به ۷۶۸هزار مشترک رسیده است، گفت: بیشترین فراوانی مشترکین استان در بخش خانگی و به تعداد ۶۲۴ هزار و ۳۲۶مشترک است.
وی بابیان اینکه ۶۶ درصد انرژی برق استان در بخش تولید به مصرف می رسد، افزود: ۴۳.۳درصد از مصارف برق استان در بخش صنعتی، ۲۲.۶ درصد در بخش کشاورزی، ۲۲.۳ درصد در بخش خانگی، ۴.۹ درصد در بخش عمومی و ۶.۹ درصد در بخش سایر مصارف است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۱۰فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده است، ادامه داد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.
مهندس شمسی بیان کرد: مردم می توانند در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.