واگذاری ۳۸ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر شهرستان ابدانان

 مدیر امور توزیع برق شهرستان آبدانان از واگذاری ۳۸ دستگاه پنل قابل حمل خورشیدی به عشایر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، واگذاری ۳۸ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر شهرستان آبدانان است. در ادامه این مقاله، چهار موضوع فرعی مورد بحث قرار خواهند گرفت.

بر اساس خبر، اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای واگذاری این پنل ها در نظر گرفته شده است. همچنین، مدیر امور توزیع برق شهرستان آبدانان اعلام کرده است که ۱۰٪ از مجموع کل هزینه پنل ها به عشایر تعلق خواهد گرفت و مابقی هزینه را شرکت توزیع برق تقبل نموده است.

تلاش های صنعت برق در تامین انرژی برای عشایر شهرستان آبدانان ، مدیر امور توزیع برق اعلام کرده است که بعد از برق رسانی به تمام روستاها و بهینه سازی وبهبود روشنایی معابر روستاها، تمام تلاش های این صنعت برای تامین انرژی برای عشایر کوچ رو کرده است. واگذاری ۳۸ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر این شهرستان نیز از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

واگذاری دستگاه های پنل خورشیدی به عشایر شهرستان آبدانان، به گفته مدیر امور توزیع برق، در سال قبل تاکنون ۲۰۴ مورد پنل خورشیدی به عشایر این شهرستان توسط صنعت برق واگذار شده است. از این تعداد، ۳۸ دستگاه پنل در امسال به عشایر واگذار شده است.

استفاده عشایر از دستگاه های پنل خورشیدی، هر بار شارژ دستگاه های پنل خورشیدی، نیازهای اولیه عشایر از جمله روشنایی چندین لامپ، شارژ تلفن همراه و چراغ قوه را برطرف می کند. این دستگاه ها برای عشایر کوچ رو بسیار مفید و موثر هستند.

 

واگذاری ۳۸ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر شهرستان ابدانان

واگذاری ۳۸ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر شهرستان ابدانان