واگذاری مخازن هوایی تاریخی آب و فاضلاب کاشان جهت فعالیت های تجاری فرهنگی و تفریحی

شرکت آب و فاضلاب کاشان در نظر دارد بخشی از تاسیسات بلا استفاده خود را که شامل دو باب مخزن هوایی دارای قدمتی بیش از نیم قرن است به صورت اجاره بلند مدت به بخش خصوصی واگذار نماید. معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد :در راستای تسهیل و […]

شرکت آب و فاضلاب کاشان در نظر دارد بخشی از تاسیسات بلا استفاده خود را که شامل دو باب مخزن هوایی دارای قدمتی بیش از نیم قرن است به صورت اجاره بلند مدت به بخش خصوصی واگذار نماید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد :در راستای تسهیل و توسعه فعالیت های گردشگری در تأسیسات آبی و با عنایت به تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ، و ابلاغ شیوه نامه اجرایی فعالیت های گردشگری و تفریحی در منابع و تأسیسات آبی و پیرامون آنها ، این شرکت در نظر دارد بخشی از تاسیسات بلا استفاده خود را که شامل دو باب مخزن هوایی دارای قدمت بیش از نیم قرن با معماری خاص و جالب توجه می باشد به صورت اجاره بلند مدت به بخش خصوصی واگذار نماید .

مهندس مسافری افزود این مخازن مربوط به سیستم آبرسانی اولیه شهر کاشان بوده که در سال ۱۳۳۶ احداث گردیده و با توجه به بازنگری شبکه و توسعه شهر و همچنین قدمت بالای آن از مدار بهره برداری خارج شده است.

وی اضافه کرد فعالیت هایی از قبیل موزه ، گالری عکس و پوستر ، سفره خانه ، شهربازی ، فعالیت های فرهنگی و آموزشی که مرتبط با موضوعات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری می باشد می توانند از این تاسیسات تاریخی بهره برداری نمایند