واگذاری بیش از ۴۴ انشعاب برق در دولت سیزدهم به متقاضیان استان اردبیل

بیش از ۴۴ هزار انشعاب برق در دولت سیزدهم به متقاضیان استان اردبیل واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق اردبیل: بیش از ۴۴ هزار انشعاب برق در دولت سیزدهم به متقاضیان استان اردبیل واگذار شد. 

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اردبیل گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا ۲۱ آبانماه امسال ۴۴ هزار و ۲۵۶ انشعاب برق به متقاضیان در استان واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اردبیل، سیروس بدلی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۹۶ انشعاب مربوط به سال ۱۴۰۰، ۲۱ هزار و ۲۴۶ انشعاب مربوط به سال ۱۴۰۱ و ۱۰ هزار و ۸۱۴ مورد انشعاب تا مورخه ۲۱ آبان امسال بوده است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ۱۰ هزار و ۸۱۴ مورد انشعاب جدید برق واگذار شده در نیمه نخست امسال به مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال بوده است.

بدلی اظهار داشت: از این تعداد ۷ هزار و ۸۲۱ انشعاب در بخش خانگی واگذار شده که بیشترین حجم فروش انشعاب در نیمه نخست امسال را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: سایر انشعابهای جدید برق مربوط به حوزه عمومی با ۶۰۷ مورد، حوزه کشاورزی با ۲۴۵ مورد، حوزه صنعتی با ۸۲ مورد، حوزه تجاری با هفت ۲ و ۰۵۹ مورد بوده است.