واکسیناسیون کارکنان و پیمانکاران شرکت توزیع برق فارس

با هدف پیشگیری از بیماری کرونا ،کارکنان ونیروهای پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حوزه ستادی و ۲۶ مدیریت تابعه بر اساس اولویت بندی و هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز واکسینه شدند. معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبرگفت: با […]

با هدف پیشگیری از بیماری کرونا ،کارکنان ونیروهای پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حوزه ستادی و ۲۶ مدیریت تابعه بر اساس اولویت بندی و هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز واکسینه شدند. معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبرگفت: با توجه به لزوم تامین برق مطمئن و پایدار در سراسراستان و حساسیت فعالیت بی‌وقفه خدمات‌رسانی برق‌، مسئله واکسیناسیون کارکنان و نیروهای پیمانکاران این شرکت در دستورکار قرار داشت که خوشبختانه با مکاتبات و پیگیری های مستمر با دانشگاه علوم پزشکی، مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان در حوزه ستادی و ۲۶ مدیریت تابعه این شرکت شروع و بصورت حداکثری عملیاتی شد.

رضا انوار، افزود:گروه هدف اجرای واکسیناسیون کلیه کارکنان در سنین مختلف بودکه تزریق واکسن برای اکثر کارکنان شرکت توزیع نیروی برق اعم از نیرو‌های عملیاتی پیمانکاری، نیروهای حجمی، شرکتی و شاغل در واحد‌های مختلف انجام شد.

این مقام مسئول یادآور شد: درمرحله نخست، بالغ بر۱۶۰۰ نفر ازکارکنان و پیمانکاران شرکت علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند. وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکارانی که در انجام این کار بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را یاری کردند،گفت: هماهنگی‌های لازم برای انجام واکسیناسیون همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده اند، انجام گرفته است تا با آغاز واکسیناسیون مرحله دوم واکسینه شوند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، خاطرنشان کرد: موضوع سلامتی کارکنان شرکت به عنوان سرمایه های انسانی و اصلی سازمانی همواره مد نظر این شرکت قرار داشته و در همین راستا سعی شده است با انجام سریع و به موقع واکسیناسیون، از تاثیرات احتمالی بیماری کرونا بر روند خدمات برق رسانی، جلوگیری به عمل آید. وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با تزریق فراگیر واکسن، کارکنان و پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با آرامش خاطر بیشتری خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها را انجام دهند.