همکاری صنایع یک روز در هفته با توزیع برق استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: شرکت های صنعتی یک روز در هفته، با این شرکت برای تامین برق پایدار در ایام پیک همکاری خواهند داشت.

محمود محمودی در جلسه گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۱ با اشاره به این مطلب اظهار کرد:در ایام پیک نیاز مصرف برق استان ۱۳۵۰مگاوات است که هم اکنون مصرف برق استان به ۱۰۰۰مگاوات رسیده است و برای گذر از ایام پیک مشارکت تمامی مشترکین ضروری است.

وی بابیان اینکه توافق نامه ای بین وزارت نیرو و و سازمان صنعت ،معدن و تجارت صورت پذیرفته است ،افزود:صنایع در اوج ایام پیک باید با انتقال یک روز کاری به ایام تعطیلی شرکت های توزیع برق را یاری دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مرکزی در این جلسه بابیان اینکه تامین برق خانگی از اولویت هاست،افزود: ۶۶درصد مصرف برق استان در حوزه تولید است و مشارکت و حمایت صنایع نقش مهمی در پایداری شبکه برق در ایام پیک در استان دارد .

وی بیان کرد : الگوی مصرف در استان در ماه‌های گرم ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه و در ماه‌های غیرگرم ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه است و مدیریت مصرف درساعات اوج مصرف برق به ویژه از ساعت ۱۳ الی ۱۸ نیازمند مشارکت همگانی است.