همکاری صدا و سیما و آبفای زنجان در زمینه فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با اعضای شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق گفت: این مرکز در زمینه فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب و پخش محتوا و برنامه های مرتبط در این حوزه با شرکت آب و فاضلاب همکاری می کند. محسن لطیفی ،در این نشست که به مناسبت روز […]

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با اعضای شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق گفت: این مرکز در زمینه فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب و پخش محتوا و برنامه های مرتبط در این حوزه با شرکت آب و فاضلاب همکاری می کند.

محسن لطیفی ،در این نشست که به مناسبت روز رسانه و روابط عمومی و با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب، برق منطقه ای، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت آب منطقه ای و مدیران روابط عمومی این شرکت ها  برگزار شده بود ، گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها در طی سال آبی جاری و ضرورت مدیریت مصرف آب، صدا و سیمای مرکز زنجان تمام محتواهای تولید شده در شرکت آب و فاضلاب را از شبکه استانی اشراق پخش می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت تاسیسات و منابع تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان زنجان، از تعامل سازنده صدا و سیمای مرکز زنجان با این شرکت تقدیر کرد. علیرضا جزء قاسمی گفت: امسال به دلیل کاهش چشمگیر میزان نزولات آسمانی ، در حوزه تامین آب آشامیدنی در استان طی تابستان سال جاری نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر مردم هستیم که صدا و سیما می تواند در این زمینه کمک حال شرکت آب و فاضلاب باشد.

وی با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه آب در استان تاکید کرد: رعایت الگوی صحیح مصرف، به ویژه از سوی روستائیان استان امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این مقام مسئول تاکید کرد: وجود انشعابات غیرمجاز آب و استفاده از آب آشامیدنی برای باغ و باغچه و احشام از جمله دغدغه های شرکت آب و فاضلاب می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تصریح کرد: در این راستا شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و فرهنگ سازی مصرف بهینه و صحیح آب در دستور کار شرکت قرار دارد.