دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمان:

همکاری برای مقابله با سارقان شبکه و تجهیزات برق

مهندس سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دیدار با سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی قدردانی‌کرد.

به گزارش برقآب، دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمان موضوعی است که طی آن مهندس سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی قدردانی‌کرد. در این دیدار، مهندس سلیمانی به اهمیت حفظ امنیت و ارتقای سلامت اجتماعی تاکید کرده و نقش مهمی را برای نیروی انتظامی در توسعه خدمات رسانی به مردم بیان کرده است.

یکی از چالش‌های موجود در صنعت برق استان کرمان، سارقین شبکه و تجهیزات برق است. این سرقت‌ها نه‌تنها خدمات رسانی امن به مردم را مختل می‌کند، بلکه به شرکت توزیع برق و وسایل برقی مشترکین نیز خسارت زیادی وارد می‌کند. سارقین باعث بروز مشکلاتی مانند خاموشی های طولانی مدت در شبکه برق، نارضایتی مشترکین و تحمیل هزینه های پیش بینی نشده می‌شوند.

سرقت تجهیزات شبکه برق باعث دور کردن صنعت برق از وظیفه اصلی خود یعنی حل مشکلات اساسی می‌شود. به همین دلیل مهندس سلیمانی خواستار قدردانی از همکاری و تعامل بین توزیع برق شمال استان کرمان و نیروی انتظامی بوده و برخورد قاطع دستگاه قضایی و صدور احکام بازدارنده برای سارقان تجهیزات برقی را مطالبه کرده است.

سردار ناصرفرشید فرمانده جدید انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار، تقدیر خود را از خدمت رسانی و مدیریت پیک بار برای تامین برق پایدار در تابستان توسط کارکنان صنعت برق بیان کرده و تاکید کرده است که برق یکی از عوامل اصلی رفاه جامعه است و نیروی انتظامی در راستای حفظ این سرمایه ملی همراه با برق خواهد بود.

در نهایت، سردار فرشید با اشاره به اینکه نعمت برق و امنیت زیر ساخت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، تاکید کرده که نیروی انتظامی با همکاری و تعامل با توزیع برق استان کرمان در راستای حفظ آرامش مردم تلاش خواهد کرد. این دیدار برای پوشش چهار بخش اصلی از مسائل مربوط به دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمان شامل قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، چالش‌های سرقت شبکه و تجهیزات برق، تاکید بر همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و توزیع برق، و تأکید بر اهمیت حفظ آرامش مردم است.