همراهی آگاهانه مردم در جهت جلوگیری از مصارف غیر ضروری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل این شرکت در گفتگویی با مردم لرستان گفت:ما کشور کم آبی هستیم در سال جاری حجم بارندگی کمتر از نصف بوده به طوری که همه رودخانه ها خشک شده اند. حمید رضا کرم وند گفت:با روش های خیلی ساده می توانیم از قطع […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل این شرکت در گفتگویی با مردم لرستان گفت:ما کشور کم آبی هستیم در سال جاری حجم بارندگی کمتر از نصف بوده به طوری که همه رودخانه ها خشک شده اند.

حمید رضا کرم وند گفت:با روش های خیلی ساده می توانیم از قطع آب جلوگیری نماییم.مثلا هنگام ظرف شستن بانوان ما باید از باز گذاشتن و یکسره کردن شیر آب خودداری نمایند،برای استحمام لازم نیست که شیر آب باز باشد،مغازه داران برای شستشوی پیاده رو نباید از شیلنگ آب استفاده کنندو به طور مکرر دیده شده که بعضی از مغازه داران شیلنگ آب باز شده را برای ساعت های طولانی در جوی آب رها می کنند.

کرم وند به استفاده غیر مجاز برخی از روستاییان از انشعاب غیر مجاز اشاره کرد و گفت:در برخی از روستاها دیده شده که بعضی افراد به شبکه و خطوط انتقال آب خسارت وارد کرده و آب شرب روستا را برای آبیاری مزارع کشاورزی و باغات خود می برند و یا انشعاباتی که بر روی آنها کنتور نصب نشده است این موارد مصارف غیر مجاز داشته و در صورت مشاهده جریمه شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در پایان مردم را به همراهی آگاهانه در جهت جلوگیری از مصارف غیر ضروری دعوت نمود تا با کنترل مصارف مانع از جیره بندی آب در سطح شهر و روستاهای استان باشیم.