هفته‌ جنگ هفته‌ افتخار است، هفته‌ مقدس است.

مهندس سعید دشتی زاده مدیرشرکت آبفا اهواز با صدور پیامی فرا رسیدن ٣١ شهریور مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. هفته‌ جنگ هفته‌ افتخار است، هفته‌ مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی است از روحیه‌ مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس. (امام خامنه‌ای) به […]

مهندس سعید دشتی زاده مدیرشرکت آبفا اهواز با صدور پیامی فرا رسیدن ٣١ شهریور مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

هفته‌ جنگ هفته‌ افتخار است، هفته‌ مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی است از روحیه‌ مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس. (امام خامنه‌ای)

به گزارش اداره روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، متن پیام مهندس دشتی زاده به شرح ذیل است:

٣١ شهریورماه روزی است که ٨ سال جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد. جنگی ناشی از توطئه و برنامه ریزی شوم استکبار جهانی بود تا از این طریق پایه های تنومند انقلاب اسلامی را لرزان کنند.
در چنین روزی، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با هجوم و تجاوز رژیم بعث آغاز شد.
روزیکه مردمان ایران زمین از مرز و بوم خود، از خاک و ناموس خود به دفاع برخاستند، آری! دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی این ملّت قهرمان است.
یکی از ارزش هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان آورند، شهادت طلبی است.
دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد.
دفاعی که سال هاست آغاز شده، ادامه دارد و البته ادامه خواهد داشت.
در پایان، جا دارد یاد شهدای گرانقدرحمله تروریستی ٣١ شهریور در مراسم رژه گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز و شهدای عالی مقام انقلاب را نیز گرامی میداریم.