هشدار مدیر عامل آبفا نیشابور به مالکان باغ ویلاهای بدون مجوز

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب شهرستان نیشابور با هشدار به صاحبان باغ ویلاها اعلام کرد: چنانچه تا تیرماه سال جاری سال جاری مستندات قانونی ملک خود را ارائه ندهند نسبت به قطع انشعاب آب آنان اقدام خواهد شد. علی رضا اخویان در نشست با اصحاب رسانه نیشابور با اشاره به پدیده رو به رشد […]

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب شهرستان نیشابور با هشدار به صاحبان باغ ویلاها اعلام کرد: چنانچه تا تیرماه سال جاری سال جاری مستندات قانونی ملک خود را ارائه ندهند نسبت به قطع انشعاب آب آنان اقدام خواهد شد.
علی رضا اخویان در نشست با اصحاب رسانه نیشابور با اشاره به پدیده رو به رشد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی و ساخت بی رویه خانه باغ ها در این شهرستان افزود: مجوزهای دو اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی لازمه واگذاری انشعاب به این واحدها محسوب می شود.
به گفته وی طرح پایش باغ ویلاها با هدف شناسایی انشعابات غیرمجاز و دستیابی به میزان مصرف دقیق و واقعی آب در این مناطق که صاحبان غالبا غیر بومی دارند از تیرماه سال جاری تا آبان ماه اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه از آبان ماه سال۹۹ تا کنون هیچ انشعاب آب به باغ ویلاها در شهرستان نیشابور واگذار نشده است خاطر نشان کرد: شرکت آبفای نیشابور در برخورد با انشعابات غیر مجاز و خانه باغ ها مماشات نخواهد کرد و با متخلفان با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان برخورد قانونی خواهد شد. وی میزان تعیین مصرف آب برای هر مشترک در باغ ویلاهای دارای مجوز را ۱۵ مترمکعب در ماه اعلام کرد و از شهروندان و روستائیان خواست موارد مربوط به انشعابات غیر مجاز را از طریق شماره تلفن ۱۲۲ اطلاع دهند.