هدف اصلی از ساخت موزه آب پیوند فرهنگ غنی گذشته آب به نسل جدید و دستیابی به بهره وری بیشتر آب است.

در بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از موزه آب استان برتقویت فرهنگ عمومی آب و آشنایی نوجوانان و کودکان استان با این فرهنگ تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت در این بازدید ، هدف اصلی از تاسیس موزه […]

در بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از موزه آب استان برتقویت فرهنگ عمومی آب و آشنایی نوجوانان و کودکان استان با این فرهنگ تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت در این بازدید ، هدف اصلی از تاسیس موزه آب را پیوند فرهنگ غنی گذشته آب به نسل جدید وآیندهورسیدن به بهره وری بیشتر آب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ عمومی در زمینه آب باید تقویت شود و توسعه پیدا کند، پله اول کار تشخیص بر این بود که موزه گسترش پیدا کند و تقویت شود. در قبال پیوند با آن مسائل حوزه آب و خودباوری نوجوانان مان را بالاتر بیاوریم.
محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این بازدید اظهار کرد: موزه آب ، اقدام بسیار مناسبی برای تقویت فرهنگ عمومی آب در استان است و برای حضور و بازدید دانش آموزان از این مجموعه نیز تمهیدات لازم فراهم شود.