نوسان در شبکه توزیع آب لنده

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد راکبی زاده در بازدید از  تاسیسات آب شرب شهر لنده و شهرک های اطراف  آن اظهار کرد: از  نیمه دوم تیرماه به دلیل بالا رفتن میزان مصرف و نیز   محل قرار گرفتن شهر فجر  شهر لنده  شاهد بروز نوسنان در شبکه توزیع این شهرک بودیم. مدیر امور آب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد راکبی زاده در بازدید از  تاسیسات آب شرب شهر لنده و شهرک های اطراف  آن اظهار کرد: از  نیمه دوم تیرماه به دلیل بالا رفتن میزان مصرف و نیز   محل قرار گرفتن شهر فجر  شهر لنده  شاهد بروز نوسنان در شبکه توزیع این شهرک بودیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری لنده  افزود:  به علت مصرف بالای سایر مناطق شهر لنده و  بالا دست بودن این شهرک نسبت به مخزن آب شرب شهر بیش از۸تا۱۰ روز مردم این منطقه با معضل کم آبی مواجه بودند.

وی عنوان کرد:  برای رفع مشکلات کمبود آب شرب شهروندان این منطقه از شهر لنده تا زمان راه اندازی مخزن یک هزار مترمکعبی آب شهرک فجر ، استفاده از تانکر آبرسانی در دو نوبت صبح و عصر ادر دستور کار قرار گرفت و با انتقال آب به این شهرک فعلا هیچ نقطه ای از شهرستان لنده مشکل آب ندارد.

راکبی زاده تصریح کرد: برای رفع بلند مدت این مشکل نیز با تخصیص اعتبارات صورت گرفته از سوی اداره آب و فاضلاب و پیگیری های مسئولان  شهرستان لنده در آینده نزدیک شاهد افتتاح  مخزن یک هزار مترمکعبی و خط انتقال آب شهرک فجر و بهره برداری از آن خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب  شهرذی لنده یادآور شد: چند روز پیش نیز به علت نوسانات برق شهرستان لنده یکی از پمپ های آب خط انتقال روستای آبرزگه از مدار خارج شد که پس از ۴۸ساعت تلاش کارکنان آب و فاضلاب این مشکل مرتفع و آب شهر لنده نیز وصل شده است.