فرصتی مغتنم برای حضور شرکت های ایرانی در بازار پاکستان؛

“نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی پاکستان” برگزار می شود

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی پاکستان از ۱۹ لغایت ۲۱ اسفندماه در کراچی پاکستان برگزار می گردد.

برپایه این گزارش، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی کراچی بعد از سه سال توقف به دلیل همه گیری کرونا، مجدداً کار خود را آغاز می نماید.

در این نمایشگاه، شرکت های مطرحی از کشورهای روسیه، چین، آلمان، ترکیه و … در زمینه نفت، گاز و انرژی از جمله صنعت پتروشیمی و آب و برق حضور دارند.

پاکستان با توجه به مرز مشترک، جمعیت قابل توجه مصرف کننده و نزدیکی فرهنگی با ایران می تواند فرصت و بازار ایده آلی برای حضور پرقدرت شرکت های تولید کننده و شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
شرکت های علاقمند به حضور در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۸۸۶۵۳۳۷۲ یا ۸۸۶۵۳۳۰۷-۰۲۱ و نیز شماره همراه ۰۹۹۰۵۱۸۱۶۴۲ تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به سایت شرکت میلادنور و از طریق لینک

http://expo.miladfair.ir/registering

فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایند.

شایان ذکر است این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب)، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز،  پتروشیمی(OPEX)، سندیکای صنعت برق ایران خبرگزاری برقآب به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، برگزار می شود.