نماز جماعت شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با حجت الاسلام وحیدی برگزار شد

برگزاری نماز جماعت شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حجت الاسلام وحیدی عضو ستاد اقامه نماز كشور

به گزارش برقاب : نماز جماعت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، جشن مولود کعبه امام علی ع با تلاوت قرآن کریم توسط هادی زنگویی و با حضور حجت السلام وحیدی عضو ستاد اقامه نماز کشور و حجت السلام خشنود رییس ستاد اقامه نماز استان نماز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر،حجت السلام وحیدی در دیدار با نمازگزاران شرکت توزیع ضمن تبریک میلاد مولای متقیان. حضرت علی ع و روز پدر اظهار کرد: برپایی نماز جماعت در دستگاه‌های دولتی باید مورد استقبال تمامی کارکنان قرار گیرد چراکه نماز از جمله واجبات مورد تاکید ویژه در دین مبین اسلام است.
حجت السلام وحیدی بیان کرد: نماز به تقویت سلامت اداری و اخلاق کاری کمک شایانی می‌کند از این رو باید این فریضه الهی مورد توجه ویژه کارکنان باشد.
وی ادامه داد: در اهمیت نماز اول وقت روایت‌ها و احادیث زیادی آمده که این نشان از جایگاه والای نماز در دین اسلام است.
وحیدی افزود: نماز در بین افراد تاثیرات فراوانی بر جا می‌گذارد که مهم‌ترین آن قدرشناسی و شکرگذاری در قبال نعمت‌های بی شمار خداوندی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت امیر مومنان علی ع گفت این شرکت‌ در اجرا برنامه‌های دینی و فرهنگی همواره در بین ادارات استان در جایگاهی ویژه قرار دارد.
غلامرضا حشمتی افزود: برپایی باشکوه نماز جماعت از جمله دستاورهای مهم شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که با حضور با بصیرت کارکنان محقق شده است.
گفتنی است این آیین به همت شورای فرهنگی دینی و پایگاه مقاومت شرکت برگزار گردید در پایان این آیین که با مولودی خوانی مظفری بود به شماری از فعالین شورای فرهنگی دینی و حاضرین در جشن و همکارانی که با اسامی و القاب متبرک امام علی ع بودند با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد .