مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مطرح کرد:

نقش مهم روابط عمومی درگذر موفق از پیک بار تابستان۱۴۰۱

مديرعامل شركت توزیع نیروی برق استان فارس در جلسه دیدار با همکاران و رابطان دفتر روابط عمومی در مدیریت ها به صورت حضوری و مدیران توزیع نیروی برق شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانسی بر نقش مهم روابط عمومی در زمینه اطلاع‌رسانی وترویج فرهنگ‌ مصرف بهینه انرژی برق جهت گذر موفق از پیک بار تابستان1401 تاکید کرد.

حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه های گرم سال و افزایش مصرف برق در سطح کشور و استان و از سوی دیگر ناترازی تولید و مصرف انرژی،  نیازمند همکاری کلیه مشترکان استان در عبور از پیک بار تابستان سال جاری هستیم که در این زمینه رابطان روابط عمومی‌ می‌توانند نقش موثری داشته و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار سال جاری کمک نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روابط عمومی را پلی در جهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکان برق توصیف کرد و افزود: نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان و دستگاه های اجرایی انکار ناپذیر است و روابط عمومی با عملکردخوب و اثرگذارخود می تواند درحفظ و تعالی شرکت و انعکاس خدمات شبانه روزی همکاران در حوزه های مختلف موثر و مفید باشد.

کریمی فرد، توجه به افکارعمومی، بازخورد رضایتمندی و یا نارضایتی مشترکان از دستگاه های خدمت رسان  از جمله صنعت برق استان را از دیگر موارد مهم در حوزه روابط عمومی ها عنوان کرد و بیان داشت: همکاران روابط عمومی بایستی بر اوضاع و شرایط پیرامون خود مشرف بوده و با رصد پیوسته  شرایط و شناسایی به موقع موانع و چالش های مختلف ، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشکلات راهکارهایی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری ازسخنان خود بر بهره مندی از روش ها و ابزارهای اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در انتقال و انعکاس اخبار ، دستاوردها ، اقدامات  و خدمات انجام شده در شرکت در راستای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم تاکید کرد و ابراز داشت: از آنجا  که روابط عمومی نقش کلیدی در انعکاس عملکرد و دستاورد شرکت و پیشبرد اهداف ایفا می کند، ضرورت دارد تا با بهره‌گیری از تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان و همچنین انعکاس فعالیت‌ها ، عملکرد و اقدامات مطلوب شرکت در درون و برون شرکت تلاش نماید.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز انعکاس موفقیت  ها و عملکرد مطلوب شرکت درمسیر خدمت رسانی شبانه روزی به مردم جامعه را حاصل تلاش و پیگیری کلیه همکاران سخت کوش و رابطان پرتلاش روابط عمومی مدیریت ها عنوان کرد و بیان داشت: همکاران روابط عمومی طی این سال‌ها با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، صبورانه توانستند اقدامات ارزشمندی در جهت تنویر افکارعمومی و پاسخگو بودن به مشترکان شرکت داشته باشند که جا دارد از زحمات گرانقدر همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

سید محمد علی نجفی، روابط عمومی را هنر مردم داری و وسیله ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم توصیف کرد و بیان داشت: روابط عمومی به عنوان یک حلقه واسط درون سازمانی و برون سازمانی می تواند با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری نقش موثری در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و از سوی دیگر  ارتباط و تعامل موثر و مفید با نهادهای برون سازمانی ایفا نماید.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مستمر تمامی همکاران بتوان در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان و انعکاس فعالیت ها و دستاوردها همچون گذشته موفق بود.

برنامه بازدید از موزه تاریخ طبیعی، آرامگاه حافظیه و اهدای لوح تقدیر و هدیه به تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی شرکت بخش دیگری از این مراسم بود.