نفرات برتر گروه های نصب منطقه غرب مشهد تقدیر شدند.

به منظور ارتقاء بهره ‌وری کارکنان در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و افزایش رضایت مندی مشترکین، طی مراسمی از خدمات و تلاش های ۶ تن از نفرات برتر گروه ‌های نصب منطقه غرب تقدیر به عمل آمد. به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مراسم مهندس اسماعیل زاده قائم مقام مدیرعامل در منطقه […]

به منظور ارتقاء بهره ‌وری کارکنان در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و افزایش رضایت مندی مشترکین، طی مراسمی از خدمات و تلاش های ۶ تن از نفرات برتر گروه ‌های نصب منطقه غرب تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مراسم مهندس اسماعیل زاده قائم مقام مدیرعامل در منطقه غرب مشهد طی سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه گروه‌های نصب و ضرورت رضایت مندی مردم گفت: شما در واحدی مشغول به فعالیت هستید که از واحدهای بسیار حساس و مهم شرکت توزیع برق مشهد محسوب می شود و به واقع ارائه خدمت از طرف شما برای مشترکین بسیار لذت بخش و خوشایند است. وی گفت: امروز خوب بودن و استاندارد کار کردن در حوزه‌های فنی، رعایت اصول ۵S، اخلاق مداری انتها و پایان ندارد و باید برای استمرار خوب بودن باید به توسعه آن توجه کرد و شما بهترین افراد برای ترویج خدمت خوب می باشید. وی افزود: ماهیت شرکت توزیع برق مشهد ارتباط با مردم است و از آنجا که شما خدمات نصب لوازم اندازه گیری را به عهده دارید نحوه برخوردتان با مردم اثرگذار خواهد بود.

در این مراسم مهندس رکنی زاده مدیرعامل شرکت داده کاوان نیز گفت: تقدیر از همکاران بر اساس نظرسنجی ها از مردم و پایش نظرسنجی ها می باشد و شما به واقع نماینده شرکت توزیع برق مشهد در برابر مردم هستید. ایجاد روابط انسانی و توجه شما به کار فنی باعث رضایت مندی مردم شده است و کار و تلاش و تجربه شما باید الگوی دیگران قرار گیرد.

شایان ذکر است در این مراسم از آقایان ذبیحی، رجبی، یوسفی، نصری، عبداللهی و رضانیا از کارکنان گروه های نصب منطقه غرب با اهدای لوح تقدیر و پاداش قدردانی به عمل آمد.