نصب ۷۰۰ انشعاب جدید برق در حاشیه چابهار

مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار گفت: ۷۰۰انشعاب جدید و ۲۳دستگاه تابلو کامپوزیت از ابتدای سالجاری تاکنون در مناطق حاشیه ای این شهرستان نصب شده است. محمود رضا اکبری به عملکرد این امور از ابتدای سالجاری تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: نصب هزار و ۲۳۰ انشعاب جدید، تعویض واصلاح ۳۲۵مورد انشعاب مشترک، جمع آوری […]

مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار گفت: ۷۰۰انشعاب جدید و ۲۳دستگاه تابلو کامپوزیت از ابتدای سالجاری تاکنون در مناطق حاشیه ای این شهرستان نصب شده است.

محمود رضا اکبری به عملکرد این امور از ابتدای سالجاری تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: نصب هزار و ۲۳۰ انشعاب جدید، تعویض واصلاح ۳۲۵مورد انشعاب مشترک، جمع آوری ۲۷۰انشعاب غیرمجاز به متراژ۱۳۵۰ متر و کشف هفت دستگاه ماینر از جمله اقدامات مهم انجام شده از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان است.
وی یکی از مشکلات عمده امور برق چابهار را سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع دانست و ادامه داد: جابه جایی و وصل مجدد کابل سرویس مشترکان به دلیل سرقت های متعدد به تعداد ۲۱۱مورد از جمله خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این امور است.

اکبری به اقدامات مهم انجام شده در حوزه مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک تابستان اشاره کرد و افزود: بازدید منظم از صنوف و قطع برق مشترکین پرمصرف، پایش مستمر مصرف ادارات و قطع ۳۵ اداره پرمصرف از جمله اقدامات انجام شده توسط پرسنل این امور است،
وی خاطر نشان کرد: پرسنل امور توزیع برق چابهار با انجام اقدامات مناسب توانستند ۶درصد تلفات برق این امور را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند.

اکبری در پایان اظهار داشت: با همکاری سه جانبه بنیاد مستضعفان، شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان علاوه بر ارتقای شاخص های برق چابهار، ۱۵۰ روستای این شهرستان و بخش پلان از برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد.