نصب ۲۸ دستگاه ترانسفوماتور در جنوب غرب اهواز

مدیر امور برق منطقه چهاراهواز گفت: در راستای افزایش ظرفیت، پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار، تعداد ۲۸ دستگاه ترانسفوماتور در جنوب غرب اهواز نصب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛  مدیراموربرق منطقه۴ این شرکت گفت: با توجه به شرایط آب و هوائی گرم اهواز، تقاضاهای جدید انشعاب و […]

مدیر امور برق منطقه چهاراهواز گفت: در راستای افزایش ظرفیت، پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار، تعداد ۲۸ دستگاه ترانسفوماتور در جنوب غرب اهواز نصب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛  مدیراموربرق منطقه۴ این شرکت گفت: با توجه به شرایط آب و هوائی گرم اهواز، تقاضاهای جدید انشعاب و ضرورت افزایش ظرفیت شبکه به منظور رفاه و آسایش مردم و رونق کسب و کار، تعداد۲۸دستگاه ترانسفوماتور طی۶ماهه اول سال جاری در این منطقه نصب گردید.
بهزاد شافعی زاده افزود: بدلیل اقلیم گرم و آب و هوای خاص منطقه و مزایای این انرژی پاک، تقاضای مصرف برق رو به افزایش بوده و لذا مجموعه برق اهوازتلاش دارد با ظرفیت سازی مناسب و پیش بینی های لازم و افزایش ظرفیت ترانسهای منصوبه، برق مطمئن و پایداری در اختیار شهروندان قرار دهد.
وی در ادامه گفت: طی این عملیات که با تلاش واحد مهندسی در مناطق گلستان، سعدی، شهرک دانشگاه، پردیس و روستاهای اطراف انجام شد، در مجموع ۷هزار و ۹۴۰کیلو ولت آمپر به ظرفیت برق مناطق تحت پوشش جنوب و جنوب غرب اهواز اضافه شد.
شافعی زاده اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۲۹میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال برآورد کرد.