با هدف تغذیه برق مشترکان انجام شد:

نصب ۲۲ ایستگاه هوایی توزیع برق در بخش بسطام

با هدف تغذیه برق مشترکان جدید، 22 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و پانصدو هفتاد و پنج کیلوولت آمپر در بخش بسطام نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امور برق بسطام با اشاره به این موضوع که در شش ماهه اول امسال این تعداد پست دایر گردیده گفت: احداث ۱۱ هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و برقراری ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر کابل خود نگهدار به انجام رسیده است.

سید حمید رضا موسوی افزود: بیش از پنج کیلومتر شبکه توزیع برق روستاهای زرگر، گرجی، گنده پلی و ده خیر، در قالب طرح بهارستان، اصلاح و بهسازی شده است.

وی با اظهار این که به منظور ارتقای پایداری شبکه های توزیع برق، ۱۵ هزار متر خطوط برق رسانی بسطام بهینه سازی شده اضافه کرد: از شروع سال جاری تا به حال، ۲۲۵ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بهسازی شبکه فشار متوسط ورودی روستای جیلان ، اصلاح سه هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی خیابانهای فرهنگ، شهید رضا چوپان و مهدیه بسطام با تبدیل به کابل خودنگهدار، تقویت شبکه برای رینگ فیدر محرم به ابرسج واقع در جاده مام جوجه و احداث پست عمومی منطقه عربهای کلاته خیج، به عنوان اهم اقدامات صورت پذیرفته این امور در سال جاری محسوب می شود.