نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است.

مدیر عامل آبفای اصفهان تصریح کرد: نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه و اختلال در فشار آب، جنایت در حق مردم است. هاشم امینی در جلسه تنش آبی که با حضور مدیران آبفای مناطق خودگردان استان، برگزار شد گفت: استفاده از پمپ غیرمجاز قبح دارد و حق مردم با این کار دزدیده می شود. وی […]

مدیر عامل آبفای اصفهان تصریح کرد: نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه و اختلال در فشار آب، جنایت در حق مردم است.

هاشم امینی در جلسه تنش آبی که با حضور مدیران آبفای مناطق خودگردان استان، برگزار شد گفت: استفاده از پمپ غیرمجاز قبح دارد و حق مردم با این کار دزدیده می شود. وی افزود: باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، نخبگان و افراد تاثیر گذار استفاده کرد تا قبح استفاده از پمپ غیرمجاز برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به خدمات آبفای استان اصفهان گفت: باید نهایت تلاش مان را انجام دهیم تا ماه های سخت پیش رو را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم و از مردم  هم تقاضا داریم با صبوری و مدیریت مصرف، ما را همراهی کنند.

امینی افزود: رویکرد ما این است که علاوه بر رفع مشکلات کلان فشار آب در سطح استان، مشکلات موردی نیز در سریع ترین زمان ممکن حل شود. وی گفت: مردم بدانند که بی آبی یک کوچه نیز برای ما بسیار مهم است و به صورت شبانه روزی تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکل انجام می دهیم.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت تعمیرات و نگه داری شبکه ها گفت: در سال های اخیر تعمیر و نگهداری شبکه ها موجب کاهش چشمگیر حوادث در برخی مناطق شده و به مدیریت توزیع آب نیز کمک کرده است.