نصب و بهره‌برداری از ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در میامی

به منظور تغذیه برق مشترکین، ۱۲ ایستگاه هوایی برای چاه های کشاورزی، دامداری، ایستگاه پمپاژ ثانویه، گلخانه و مجتمع خدماتی رفاهی و دو دستگاه هم در روستاهای علی آباد و کلاته اسد نصب شد . مدیر توزیع برق شهرستان میامی اعلام کرد : با نصب ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف سطح شهرستان، ۸۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست […]

به منظور تغذیه برق مشترکین، ۱۲ ایستگاه هوایی برای چاه های کشاورزی، دامداری، ایستگاه پمپاژ ثانویه، گلخانه و مجتمع خدماتی رفاهی و دو دستگاه هم در روستاهای علی آباد و کلاته اسد نصب شد .

مدیر توزیع برق شهرستان میامی اعلام کرد : با نصب ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف سطح شهرستان، ۸۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق میامی اضافه شده است.

عباس ربیعی به توسعه هفت هزار ۸۶۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف برای تامین برق مشترکان جدید اشاره کرد و گفت : بهینه‌سازی نه هزار و ۱۷۶ متر شبکه توزیع برق در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی، از آغاز سال جاری تا زمان حاضر به انجام رسیده است .

وی اظهار کرد در شش ماهه اول امسال، ۸۲ پروژه عمرانی برق رسانی با حجم ۵۵ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال در سطح این شهرستان اجرا و بهره‌برداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل شش هزار و۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای باغچه به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی و نصب پست شماره چهار شهرک امام خمینی (ره) میامی و شماره شش نردین، توسعه فیدر زیدر جهت بهبود ولتاژ برق، اصلاح شبکه روستای کمردار و تبدیل به کابل خودنگهدار، رینگ فیدر ابراهیم آباد و مهدی‌آباد با احداث  دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی، بهسازی شبکه و پست برق روستاهای جودانه و محمد آباد و بهینه سازی شبکه فشار متوسط داخلی روستاهای کرنگ و دشت شاد ، طلوبین، گلستان و حسین آباد کالپوش، از جمله مهم‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا تا پایان سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود.