نصب هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان

به منظور تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین افزایش قدرت پست های برق، هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان نصب و بهره برداری شد. مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این مطلب اظهار داشت: با نصب این تعداد پست، ۷۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان اضافه شده است. مهدی […]

به منظور تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین افزایش قدرت پست های برق، هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان نصب و بهره برداری شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این مطلب اظهار داشت: با نصب این تعداد پست، ۷۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان اضافه شده است.

مهدی پاک طینت به احداث دو هزار و ۷۰۱ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان اشاره کرد و گفت: برای ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی، از آغاز سال جاری تا به حال، حدود سه هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از پست هوایی بوستان بانوان، بهسازی شبکه فشارضعیف زمینی خیابان امام خمینی (ره)، اصلاح روشنایی معابر خیابان آموزش، ایثار و استقلال در شهرک صنعتی، احداث شبکه پست های هوایی اردوگاه قدس و مجتمع مسکونی ۴۶ هکتاری سپاه، بهسازی شبکه فشارضعیف روستای محمودآباد و علاء و نصب پست هوایی توزیع برق و برقراری شبکه خیابان جم، از مهم ترین اقدامات صورت پذیرفته در سه ماهه نخست امسال به شمار می رود.

وی با عنوان این که افزایش قدرت پست هوایی عمومی رسانه و میلاد، احداث ایستگاه هوایی بلوار شهید مصطفی خمینی و تجهیز الکتریکی پست زمینی لاله، در زمره برنامه های این مدیریت در سه ماهه دوم سال جاری است افزود: توسعه شبکه پست هوایی خیابان بیت المقدس، احداث، تجهیز و ایجاد سرخط جدید پست زمینی زاوقان، دایر نمودن شبکه فشارمتوسط هوایی رینگ چاه آب کهنه دژ و اعتضادیه و اصلاح خط ۲۰ کیلوولت فیدر ریونکوه، اهم پروژه های در دست اقدام این مدیریت تا قبل از پایان شهریور ماه محسوب می شوند.

پاک طینت اضافه کرد: از شـروع امسال تـاکنون، ۱۸۷ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.