نصب منشور اخلاقی ابلاغی حراست وزارت نیرو در شرکت آب منطقه ای گلستان

سرپرست دفتر حراست شرکت آب منطقه ای گلستان از نصب منشور اخلاقی  ابلاغی حراست وزارت نیرو در  شرکت آب منطقه ای گلستان خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، علیرضا ایزدی سرپرست دفتر حراست شرکت اظهار کرد: در متن این منشور آمده است:«ما کارکنان حراست شرکت آب منطقه ای گلستان، ضمن […]

سرپرست دفتر حراست شرکت آب منطقه ای گلستان از نصب منشور اخلاقی  ابلاغی حراست وزارت نیرو در  شرکت آب منطقه ای گلستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، علیرضا ایزدی سرپرست دفتر حراست شرکت اظهار کرد: در متن این منشور آمده است:«ما کارکنان حراست شرکت آب منطقه ای گلستان، ضمن توکل به پروردگار متعال، به منظور گسترش ارزش  های اسلامی و انسانی و با هدف ارائه بهتر خدمات و تکریم مراجعان، مفاد این منشور را سرلوحه رفتار سازمانی خود قرار داده و به آن پایبندیم.   ۱-باور درونی و اعتقاد و التزام قلبی به فرهنگ دینی و ملی و عمل به آنها در رفتار و گفتار و رعایت احترام، ادب و متانت در برابر مراجعه کنندگان، همکاران و به ویژه افراد مسن، کم توان و پیشکسوتان. ۲ -توجه به مسئولیت ها در قبال امور محوله، برخورداری از حس پاسخگویی و انتقادپذیری در جهت رضایتمندی مراجعین. ۳ -رعایت اصل رازداری، حفاظت در گفتار  و  پرهیز از تجسس در امور غیر مرتبط. ۴ -رعایت قوانین و مقررات اداری و ضوابط کاری به همراه نظم، انضباط، پیراستگی محیط کار و آراستگی در پوشش ظاهری طبق آداب اسلامی و ملی. ۵ -استفاده بهینه از امکانات اداری و پرهیز از اسراف و تبذیر، با رعایت صرفه‏جویی خردمندانه. »
شماره تماس حراست:
۰۹۱۱۳۷۵۴۶۷۵
۰۱۷۳۲۶۸۹۵۰۹