نصب تابلوهای برق با قابلیت کنترل از راه دور ویژه چاه های کشاورزی میامی

مدیر توزیع برق شهرستان میامی از نصب ۴۸ دستگاه تابلوهای با قابلیت قطع و وصل از راه دور ویژه چاه های کشاورزی، ظرف دو ماه اخیر خبر داد. عباس ربیعی بیان کرد : کنترل و مدیریت مصرف برق چاه های آب کشاورزی و ایجاد ظرفیت لازم برای قطع از راه دور در زمان مدیریت بار […]

مدیر توزیع برق شهرستان میامی از نصب ۴۸ دستگاه تابلوهای با قابلیت قطع و وصل از راه دور ویژه چاه های کشاورزی، ظرف دو ماه اخیر خبر داد.

عباس ربیعی بیان کرد : کنترل و مدیریت مصرف برق چاه های آب کشاورزی و ایجاد ظرفیت لازم برای قطع از راه دور در زمان مدیریت بار اضطراری، از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با عنوان این که نصب تابلوهای مورد اشاره در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی “فهام” به اجرا درآمده یادآور شد: تاکنون ۴۵۴ دستگاه کنتور فهام در سطح شهرستان نصب و به بهره داری رسیده است.

وی اظهار کرد: با جمع آوری تابلوهای قدیمی، مبلغ پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای نصب ۴۸ دستگاه تابلوی جدید، اعتبار صرف شده است.

ربیعی تصریح کرد: درنظر است تا پایان امسال، تعداد ۴۵ دستگاه از این تابلوها در نقاط مختلف شهرستان، برای اشتراک های برق چاه های کشاورزی نصب شود.