نشست مدیریت بار کشاورزی در خراسان رضوی برگزار شد

نشست مديريت بار بخش كشاورزي خراسان رضوي در تابستان سال ۱۴۰۳ با حضور نمايندگان شركت توزيع برق، آب منطقه اي، جهاد كشاورزي و دادگستري استان و نماينده تشكل هاي كشاورزي مشهد به ميزباني شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي برگزار شد.

نشست مدیریت بار کشاورزی در خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش برقاب، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون) به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، برگزاری این نشست در راستای حفظ و پایداری شبکه برق، تأمین بهینه برق مورد نیاز بخش کشاورزی و جلوگیری از آسیب به بخش تولید محصولات کشاورزی انجام شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در این نشست با اشاره به ضرورت هم اندیشی متولیان امر، بر نقش حمایتی صنعت برق استان از بخش کشاورزی تاکید کرد.
دکتر علیرضا خدابنده تلاش برای عبور از شرایط اضطراری با کمترین تنش را نیازمند همراهی و مشارکت همه بخش ها دانست و گفت: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی یکی از راهکارهای موثری بوده که با تاکید و حمایت استانداری محترم در حال پیگیری است.
مهدی دهقان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گزارشی از بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی، دستورالعمل مدیریت مصرف چاه های کشاورزی، آبزیان، گلخانه ها، ضرورت استفاده از مولدین و… ارائه داد.
همچنین مدیران حوزه آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، دادگستری و… در این نشست نقطه نظرات خود را در خصوص مدیریت بار کشاورزی در فصل تابستان ارائه دادند.