نشست فرهنگی دینی شرکت‌های توزیع نیروی برق به میزبانی بوشهر برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نشست فرهنگی دینی شرکت‌های توزیع نیروی برق با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاکاوند مسئول امور دینی و فرهنگی شرکت توانیر و شرکتهای توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری و بوشهر به میزبانی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این نشست که با هدف هماهنگی و انسجام شورای فرهنگی دینی استان های یاد شده برگزار شد، با تبریک ایام رجب و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: استقلال فرهنگی و سیاسی کشور را باید مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بدانیم.

وی بیان کرد: در این راستا انسجام بخشی فعالیتهای فرهنگی و دینی شورا بعنوان یک نیاز اساسی در مواجه با تهاجم فرهنگی غرب بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد : شورای فرهنگی دینی شرکت توزیع برق بوشهر توانسته در طی سنوات گذشته و سال جاری دستاوردهای فرهنگی شگرفی و فعالیت های بسزایی را در زمینه اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی و سایر فعالیت های مرتبط به اهداف نظام و شرکت توانیر را محقق سازد.
وی ضمن تشکر از مسئول شورای دینی و فرهنگی شرکت توانیر ابراز امیدواری کرد که حضور امامان جماعت در این نشست باعث رونق و توسعه فرهنگ اسلامی در شرکتهای صنعت برق می گردد.

در ادامه محمدرضا محمدی باغملایی به عنوان دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گزارشی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق این استان را ارائه کردند.

حجت السلام والمسلمین کاکاوند مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت توانیر نیز افزود: در قالب شورای فرهنگی دینی شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توان خدمات شایانی به جامعه هدف شرکت توزیع نیروی برق ارائه کرد که باید این ظرفیت بخوبی استفاده شود.

حاج آقا کاکاوند گفت : کشتی انقلاب با هدایت مقام معظم رهبری اقتدار خود را حفظ کرده که کارکنان صنعت برق نیز باید این مسیر درخشان را ادامه دهند.

وی گفت: شورای فرهنگی دینی شرکت‌های توزیع برق با استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحکیم بنیان خانواده ها گامی جدی و اساسی بردارند.
در این نشست که با حضور حاج آقا بردستانی به عنوان امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد مسئولان شورای فرهنگی دینی استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر نسبت به برگزاری نشست هم ‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون مناسب‌های پیش رو اقدام کردند.
در پایان نشست با اهداء لوح تقدیر از خدمات و زحمات آقای محمدرضا محمدی باغملایی دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و آقای بیژنی دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری تحلیل شد .