نشست علمی تخصصی «بحران آب و تغییر اقلیم»

نشست علمی تخصصی «بحران آب و تغییر اقلیم» با مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی گروه مهندسی آبیاری و آبادانی دانشگاه تهران، علوم و مهندسی آب دانشگاه بین‌المللی(ره) قزوین، کمیته تحقیقات و فناوری شرکت آب منطقه ای البرز، برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری آب ایران، “معرفی کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران و گروه کار کارشناسان جوان”، “بحران آب، تغییر اقلیم و آینده منابع آب ایران” و ” مدیریت سامانه های بزرگ مقیاس از منظر گروداران حاضر در آن” از جمله موضوعات و محورهایی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

این برنامه با سخنرانی  علی‌رضا سلامت – کارشناسی ارشد مهندسی آب از دانشگاه تهران و نایب رئیس کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی ،  سید مجتبی رضوی نبوی – دکتری سازه های آبی و استاد دانشگاه و محمدجواد اسکاردی – دکترای عمران  و استاد دانشگاه، روز پنج‌شنبه ۹ دی ماه، ساعت ۱۵ الی ۱۷ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://www.skyroom.online/ch/utcan_stu/utcan۲  مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه bhre_rah@ در تلگرام و شماره تماس ۰۹۳۸۴۵۷۸۷۱۱ در ارتباط باشند.