نشست ستاد استانی سمنان جهت گذر از پیک بار ۱۴۰۰

به منظور اجرای برنامه های پاسخگویی بار، چهارمین نشست ستاد استانی عبور از پیک بار در شرکت توزیع توزیع برق استان سمنان برگزار شد. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و رئیس ستاد عبور از پیک بار ۱۴۰۰ در این جلسه به تعامل مناسب شرکت های صنعت برق استان برای مدیریت خاموشی های اشاره کرد و […]

به منظور اجرای برنامه های پاسخگویی بار، چهارمین نشست ستاد استانی عبور از پیک بار در شرکت توزیع توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و رئیس ستاد عبور از پیک بار ۱۴۰۰ در این جلسه به تعامل مناسب شرکت های صنعت برق استان برای مدیریت خاموشی های اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق در خط مقدم پاسخگویی مردمی است و انصافاً تا به حال اطلاع رسانی و هماهنگی شایسته ای در عرصه های مختلف به انجام رسانده است.

سید علی اکبر صباغ با عنوان این که جلسات هفتگی ستاد عبور از پیک بار به منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی برای گذر موفق از اوج بار صورت می گیرد افزود: شرایط موجود برای همه مشخص و اجتناب ناپذیر است و مردم و بخش صنعت همکاری شایسته ای با صنعت برق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان این که این هفته با دمای حدود ۳۹ درجه سانتی گراد پیش بینی گردیده یادآور شد: با افزایش هر یک درجه دمای هوا، بین ۱۰ الی ۱۵ مگاوات بار استان افزایش می یابد و با توجه به سهمیه ای که برای هفته پیش رو از سوی مرکز کنترل شبکه برای این شرکت درنظر گرفته شده، مدیریت مصرف در تمامی بخش ها یک ضرورت است.

سید محمد موسوی زاده با اظهار این که تلاش ما بر این است که حول محور سهمیه اختصاص یافته عمل کنیم تا از مدیریت بار اضطراری پیشگیری نمائیم تصریح کرد: علاوه بر جلسات هماهنگی که برای بخش صنعت برگزار شده، درنظر است تا براساس دستورالعمل شرکت توانیر برای کاهش پیک بار از ظرفیت مشترکان سه  مگاوات و بالاتر نیز استفاده شود.

این جلسه که با حضور مدیر نیروگاه شهید باکری سمنان، معاونین بهره برداری شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق و آب و فاضلاب استان و مدیران روابط عمومی صنعت برق همراه بود، در ارتباط با افزایش میزان تولید نیروگاه سمنان، سوخت نیروگاه، مولدهای خودتامین مراکز نظامی و انتظامی و کارگروه مدیریت رمز ارزها، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.