نشست توزیع برق و شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر

ی نشستی -از سلسله نشستهای بررسی پروژهای مشترک و بررسی تعاملات فی مابین- با حضور مسئولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق شیراز و شهرداری محترم شیراز، راهکارهای ارتقاء خدمت‌رسانی در ایام پایان سال و نوروز، بررسی شد.

نشست توزیع برق و شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر

به گزارش برقاب،طی نشستی از سلسله نشستهای بررسی پروژهای مشترک و بررسی تعاملات فی مابین با حضور مسئولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق شیراز و شهرداری شیراز، راهکارهای ارتقاء خدمت‌رسانی در ایام پایان سال و نوروز، بررسی شد.
در این نشست همکاری که با حضور مدیرعامل توزیع برق شیراز و معاون عمرانی شهرداری محترم شیراز همراه بود، در خصوص پروژه های مشترک و پروژه هایی توسعه ای که ارتباط با حوزه عملیاتی برق دارد و همچنین در خصوص تامین مطلوبتر روشنایی و بهبود مستمر کلانشهر شیراز بحث و گفتگو گردید.
سلاحی با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاهد ارتقاء سطح تعاملات بین شرکت توزیع و شهرداری بوده‌ایم، ضمن قدردانی از شهردار و معاونان در این رابطه، گفت: با توجه به تعامل خوب و بی بدیل با شهرداری، پروژه های احداث و اصلاح و بازسازی روشنایی شهری با سرعت خوبی در حال انجام است.
در این جلسه توافقاتی برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال، بین شهرداری و شرکت توزیع برق  انجام شد.